vart ingen data igår heller

Igår va vi på grönan, så drev vi med nåra killar o johanna drog en av doms byxor hahaha skiit kul, a men iaf sen börja vi bråka med en av dom för han bettede sig som 5? Så jag började skrika på han för han sa saker till johanna o då fick jag damp...
Sen vare nåra thailännare 'stavning' tror jag? som stalkade oss, sen kom den finaste fram o kunde knappt svenska o frågade om johnnas nummer skiit gulligt sen gick dom o prata osv tänkte ta kort men hans jävla kompis gick precis brevid mig o typ stirrade så det gick inte så bra haha. 
Killen sa att han va 14 när johanna sa att hon va det men det va han absolut inte haha minst 16.
Sen har dom messat o johanna dör av hans svenska hans svenska hon fattade inte ens vad han skrev ahahaha.
sen vare också nån kille vi sa mums till fråga inte varför vi va helt borta, sen varje gång han gick förbi gjorde han nått med ögonbrynen o sa nått vi inte fatta haha.

aa nu ska jag träffa johanna o göra nått :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0