tidsfördriv

Hur bor du: ''lägenhet'' svårt o förklara
Brukar du komma i tid: Nepp haha
Hur lång är du: 158 typ...
Kan du laga mat: Yes jag är grym haha :)
Vad jobbar du med/pluggar du: engelsk skola :)
Vad har du på dig just nu: mjukisar o linne
Har du någon fobi: fötter och myggor
Hade du en bra kväll igår: njaa eller kanske lite
Vilket är ditt senaste inköp: Ramlösa haha
Din favoritdryck på morgonen: VATTEN
Var fick du dina senaste pengar ifrån : Mamma från banken
Har du sovit i din egen säng inatt: yes..
Vad hade du sönder senast: en gaffel haha råkade böja den :s
Vem snackade du med senast: messar med yoshi o carlos nu om det räknas? annars syrran
Varm favoritdricka: finns typ ingen :s inte vad jag kan komma på
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vaatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: nån vecka sen
Saknar du någon just nu: Ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara dryg
Någon jag stör mig på: ett äckel i märsta
Intressen: Sjunga o kompisar 
senaste person du kramade: vet inte :s

Senaste person du ringde: Natasha
Senaste person som ringde dig: Elin
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: aa tror det
Längtar du till din nästa födelsedag: om jag gör haha
Har rakat dina ben någon gång: Varje gång jag duschar!
Är du sugen på något nu: Nepp typ inget..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: Japp ibland
Attraheras du av män med skägg: NEJ
Micro-pop eller poppa själv: gillar inte popcorn så mkt...
Brukar du baka: nej typ inte
Röstade du i det senaste valet: nej ?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: med det mesta ja, men det finns bitar som fattas...:/
Vilken låt lyssnade du senast på: Hon e dödlig
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp..
Vad tycker du är äckligt: Fötter och mygg!
Har du pengar på mobilen: Yes haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0