SVAR

Hej ni får fortsätta fråga men nu kommer dom som har kommit

Amanda
1. Vi måste börja träffas mer visst?
2. Har du guldkort på grönan?
3. vad sitter du på?
4. Mjukt/hårt?
5. varmt/kallt?
6. skönt/oskönt?
7. Njut som fan isf, puss, love you ♥

1- Absolut det tycker jag!
2- Yes :)
3- På min säng haha
4- Mjukt
5- Mittemellan
6- Ganska skönt :p
Love you to!



Natasha
1.Vad är din BH-storlek? ;))))))))
2.Vad är ditt favorit minne med mig? (a)
3.Älskar du mig? :(
4.Vad är det pinsammaste som hänt dig?
5.Saknar du Alan?
6.Vad är din sko storlek?
7.Hur många par byxor äger du?
8.Har du strumpor på dig just nu?
9.Har du en hjärna?

1. KÄFTEN
2. Allt är favoriter men måste säga typ Jessica White haha eller småbarnsminnen :)
3. JAAA JAG ÄSLAKR DIG :*
4. Ingen aning haha, men typ jag såg en halvnaken gubbe i skogen när jag åkte tåg o jag började asgarva för mig själv...
5. NEJ ABSOLUT NEJ, han var ingeeenting! o nu går han o ljuger för sina kompisar för att få status
6: 36..
7.Ingen aning för många haha
8. Nepp
9. Jaa o den verkar fungera bättre än din <3



Natthaya
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
2. Har du någon gång blivit sårad?
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
6. Har du haft en hemlig beundrare?
7. Är du kär?
8. Vill du gifta dig när du blir stor? :P HAHAH OCH P.S NATTHAYA ÄR BÄST =D


1. Yes
2. Det beror på vilket sätt, men ja det har jag nog
3. ooh jaa
4. Yes
5. Nepp, men pussat natasha har jag gjort haha
6. aa :s
7. nej inte just nu
8. Ja tror det



Mathias
Vill du att jag fixar en romantisk dejt för dig och Carlos på en fin resturang med en kvällsbåttur runt i steninge, mycket nöje helt enkelt :)

Du har nått fel i ditt huvud.


Johanna Rosvall
1.varför e du så fin? 
2.hur länge har du ridit?
3.favvofärg?
4.favvohäst?
5.hur många djur har du?
6.läser du min blogg?^

1. Haha tack antar jag, ingen aning isf :)
2. Sen jag var liten bebis
3. Typ blå
4. Min häst såklart haha


5. Jag har en häst och en hund


NATASHAAAAAAA igen..
1.Gillar du hundar?
2.Äger du näshår?
3.Vad är ditt favorit ämne?
4.Är din lilltå större än din stortå?
5.Vem gillaru förut mig din pojkvän? ;))))
6.ARE YOU REEEADYYY?
7.Do you , do you know? do you knooow?
8.Har du snett stånd?
9.Hur KORT är du?

1. Ja
2. Nej
3. Sexualkunskap? HAHA
4.NEEEEJ
5. Ingen aning längre :s
6. Nepp
7. sär
8. Nej det är rakt?
9. keeeften.... 158cm..


Mathias igen..
Är Märsta eller Väsby bäst?
VÄSBY men märsta ligger inte långt efter haha :)



emelie katt;))<3
ska vi ha sex elr inte ?

Jaaa, det klart bruno ;))<3



Anonym
1.Har du pojkvän?
2.Gillar du nån isf vem?
3.När hade du ditt sista seriösa förhållande?
4.Har du bråkat med nån senaste tiden?
5.Har du eget rum?
6.Har du stor säng?
7.Det mesta du gjort med en kille?

1. Nepp
2. Nej tror inte det
3. För länge sen tyvärr
4.Om jag har
5.Japp men ska få ännu större rum :) om typ två veckor
6.Aa typ men ska köpa ännu större till mitt stora rum :)
7. --






Sååå man kan fortsätta fråga men det här var dom som hade kommit
hoppas ni är nöjda med svareeeen :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0