inge grönan

Det blir inge grönan jag palla inte haha, så ska typ t kista eller väsby centrum med johanna :))

Visa vad jag har köpt senare om jag köpt nått :p
ALLA adda min nya skype min andra laggade. emelie.schmidt

Kom typ nyss ut ur duschen, nu ska jag väll fixa det sista i rummet sen blire johanna :) 
Ingen aning vad jag ska ha på mig idag :s Har så jävla mkt kläder så det finns inte men andvänder mindre än hälften, så ska städa ur hela garderoben o en jätte stor byrå o golvet hahah :P
Men om nåra veckor har jag nytt rum o det ska bli skiiit skönt. Jag sk få det rummet för att min syster ska flytta till Belgien i ett år så hon kommer ha mitt rum när hon kommer tillbaks. 

vrf blir den såhär liten ? :s
aja så här kul har jag...



pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0