Dag 1


Jag tiil vänster amanda till höger :)

10 fakta:

1: Jag heter Emelie Helen Catharina Schmidt som fullständigt namn :)
2: Jag pratar engelska hemma hos mamma och har gjort i 6 år för min låtsaspappa är engelsk, jag har en syster       som fyller 19 i år, och flyttar till belgien idag :(
3: Jag har en Hund och en Häst
4: Jag har inte ätit smör på fyra år inte ens på macka tycker det är snuskigt äckligt
5: Jag är hårdhänt...:/
6: Ääääälskar o köpa kläder, köper underkläder ständigt hahaha :$
7: Älskar att kolla på film :)
8: Dricker ca två liter vatten på natten o väldigt mycket på dan, därför äter jag inte lika mycket
9: Jag har över 30 par skor
10: Fastnar lätt för utländska killar

Kommentarer
Postat av: Mwahaha guess ;]

I know you like my smör in youre face hahahaha xD HAHA

2011-07-22 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0