ung08





Har varit i ung hela veckan tror jag kommer inte ihåg haha...
Näre va mohombi så drog vi hem vi halv ett tror jag? Vi tog halv ett tåget tror jag.
Sen idag så drog ja johanna o lucy t kista köpte mat o örhängen, sen tog vi tube t tc o gick o skulle möta diana men sen kom aldrig hon så vi gick in i gallerian o satt där i nån trappa för det regna o va kallt.
Sen drog vi mot ung gick runt ett tag hälsa på nåra o gick in i ett tält därom dansa haha skit kul.
Sen vart det donken o lucy åt glass, sen vare nåra killar som kollade skit mkt på oss haha sen dom reste sig upp o skulle gå dom gick vid ögra sidan o jag kollar åt vänster o snackar med johanna så märsker jag att hon kollar dit hela tiden o sen säger hon dom står kvar, när jag vänder mig om så backar en av dom o ler o blinkar hahah han va skiit fin oxå!
Sen messa helin så jag gick o mötte henne vi gck o snacka sen leta vi efter hivi för hon va typ borta haha, sen följde jag med helin t tåget för vi hitta aldrig hivi.
Sen gick vi tbx t ung (bara jag o johanna). Vi gick t donken igen o satt där i typ 2 timmar haha o dog av garv till allting åt nån jävla kille som satt o stirra på oss o typ gnagade på sin pommfritt *stavning'' herregud cp människa hahah.
Seeeeedan så gick vi till stora scenen o dansa som faaan haha det vart skit kul faktist, sen messa felice så vi gick till lilla scenen o sa hej sen drog vi till tåget o nu sitter jag här i min säng med te för jag e sjuk haha.

Tror ni inte kommer läsa allt det dära men aja haha godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0