bara äkta vänner kan se sorgen i ett falskt leende... ♥

Nu håller jag på o tar ner alla mina kläder och rensar allt o lägger in i mina nya garderober :))
På söndag ska jag och mamma byta mitt och Elins rum helt och hållet alltså min säng kommer ner och allting, det ända jag gör nu e att fixa kläderna och skit sen ska jag börja packa ihop rummet :D
Sen när rummet är klart tar jag antingen bild o lägger upp eller videoinlägg :)

Har funderat på att göra video inlägg men min jävla mick i datan funkar inte o har aldrig gjort det, det bara brusar :s
Men det ska jag försöka fixa, direkt när jag har ny mick eller fixat den jag har så lägger jag upp ett videon inlägg! :)

Har nyss kollat på 'Min låtsas fru samtidigt som jag fixar ska nog ladda ner nån annan nu :)
Ingen kommer förmodligen läsa hela texten för det är jobbigt att läsa lång text men jaja skit it haha här får ni en bild :)

Jag och min bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0